Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

1986 ΣΑΝ ΔΙΣΚΟΣ ΠΑΛΙΟΣ


Το 1986 κυκλοφόρησε ο δίσκος του με τίτλο "Σαν δίσκος παλιός" ο οποίος έγινε χρυσός.


1. ΔΕΣΠΟΙΝΑ https://youtu.be/dqY6ILbc1b0

Στίχοι:  
Νίκος Καρβέλας
Μουσική:  
Νίκος Καρβέλας



Δέσποινα γύρνα ξανά
Δέσποινα γύρνα ξανά
στο χω πει τόσες χιλιάδες φορές
δεν είναι αστεία αυτά

Έφυγες και μ’ άφησες κάποιο πρωί
μ’ ένα σκύλο κι ένα παιδί
ο σκύλος κάνει γαβ γαβ γαβ
το μωράκι ουά ουά ουά

Δέσποινα γύρνα ξανά
Δέσποινα γύρνα ξανά
στο χω πει τόσες χιλιάδες φορές
δεν είναι αστεία αυτά

Ο σκύλος θέλει βόλτα για να κάνει πιπί
ο μπέμπης κλαίει γιατί θέλει φαϊ
το τηλέφωνο πάλι χτυπά
ντριν ντριν, γαβ γαβ, ουά ουά ουά

Δέσποινα γύρνα ξανά
Δέσποινα γύρνα ξανά
στο χω πει τόσες χιλιάδες φορές
δεν είναι αστεία αυτά

Ακούγεται ένα μπουμ ξυπνάει το παιδί
και γαβγίζει το σκυλί
το τηλέφωνο χτυπά πο πο αλαλούμ
ντριν ντριν, γαβ γαβ, ουά ουά ουά

Δέσποινα γύρνα ξανά
Δέσποινα γύρνα ξανά

Δεν μπορώ να ξεσκατώνω
άλλο σκύλους και μωρά
ντριν ντριν ντριν
γαβ γαβ γαβ
μπουμ μπουμ μπου
ουά ουά ουά

Δεν μπορώ να ξεσκατώνω
άλλο σκύλους και μωρά
ντριν ντριν ντριν
γαβ γαβ γαβ
μπουμ μπουμ μπου
ουά ουά ουά
δεν μπορώ να ξεσκατώνω
άλλο σκύλους και μωρά

2. ΣΑΝ ΔΙΣΚΟΣ ΠΑΛΙΟΣ  https://youtu.be/yNXC3xVmS-A


Αν τα χέρια μου τρέμουν, και τα έχω χαμένα
να κοιμάμαι με βάλιου, το χρωστάω σε εσένα
Αν περνάω με κόκκινο, και όλα τα έχω γραμμένα
από το τσιγάρο ξανά άρχισα και αυτό το χρωστάω σε εσένα

Από τότε που είδα γυρνάω, σαν τρελός
Σε εσένα το μυαλό μου κολλάει διαρκώς
Σαν δίσκος παλιός x4

Έμμονη ιδέα μου έγινες, και της νύχτες φλιπάρω
τη θα έδινα να ξερες, μια φορά να σε πάρω
Έτσι και αλλιώς υποκατάστατο, δεν υπάρχει κανένα
γιαυτό μια παιδική μου συνήθεια ξανά άρχισα για εσένα

Από τότε που είδα γυρνάω, σαν τρελός
Σε εσένα το μυαλό μου κολλάει διαρκώς
Σαν δίσκος παλιός x4

Από τότε που είδα γυρνάω, σαν τρελός
Σε εσένα το μυαλό μου κολλάει διαρκώς
Σαν δίσκος παλιός x4

3. ΤΟ ΤΡΕΝΟ https://youtu.be/udPYwI2T0BI


















4. ΓΙΑΓΙΑ  
https://youtu.be/DWyi82nEj5w


Στίχοι:  
Νίκος Καρβέλας
Μουσική:  
Νίκος Καρβέλας

Γιαγιάαααααααααααα
Για για για γιααααααααααα... (χ5)

Πάντα σ’ αγαπούσα
το ξέρεις καλά
Κι ας σε στεναχωρούσα
καμιά φορά
Έτσι είναι όμως τα παιδιά

Ποτέ μου δε σε πήρα
πολύ σοβαρά
Μαζί σου πάντα γελούσα
το θυμάμαι καλά

Μα τώρα δίχως παραμύθια
δε βγαίνει η βραδιά

Καημένη γιαγιάαααα...
Για για για γιαααα

Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Να `ξερες πόσο μου λείπεις

Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Να `ξερες πόσο μου λείπεις
καημένη γιαγιάαααα...
Για για για γιαααα

Πάντα σε σκεφτόμουν
το ξέρεις καλά
κι ας μη σου το `χα δείξει
ποτέ φανερά

Γιατί ήμουνα από τα αγοράκια
τα σκληρά
Για σένα όμως πονούσα
κάθε βραδιά

Ντρεπόμουν μη με δούνε
κι έκλαιγα στα κρυφά
Συγγνώμη που δε σου `πα
ούτε "γειά χαρά"

Καημένη γιαγιάαααα...
Για για για γιαααα

Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Να `ξερες πόσο μου λείπεις

Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Να `ξερες πόσο μου λείπεις
Καημένη γιαγιάαααα...
Για για για γιαααα

Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Σε θυμάμαι, δε σε ξέχασα
Να `ξερες πόσο μου λείπεις
Καημένη γιαγιάαααα...
Για για για γιαααα

5. ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ



Στίχοι:  
Νίκος Καρβέλας
Μουσική:  
Νίκος Καρβέλας






Τι κι αν οι καιροί κάθε τόσο αλλάζουν
και μαζί τους αλλάζουμε κι εμείς
εγώ μια ζωή όσο κι αν δεν το δείχνω
μένω πιστός στη δική μου εποχή

Τι κι αν ζω στο παρόν
είμαι δεμένος με το παρελθόν
και όσο ζω πάντα θα `μαι
ένας κουτός αθεράπευτα ρομαντικός

Η δική μου η γενιά έχει πια ηρεμήσει
κι όλοι μαζεύονται σπίτι απ’ τις εννιά
αυτοί οι ανάρχες του χτες τ’ αχαλίνωτα νιάτα
τώρα ξέρουν να δίνουν συμβουλές

Μα εγώ είμαι εδώ σου τραγουδάω σ’ ακολουθώ
και όσο ζω πλάι σου θα `μαι πάντα πιστός
αθεράπευτα ρομαντικός
αθεράπευτα ρομαντικός
αθεράπευτα ρομαντικός
αθεράπευτα ρομαντικός

6. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ 









Στίχοι:  
Νίκος Καρβέλας
Μουσική:  
Νίκος Καρβέλας







Θυμήσου τα καλοκαίρια εκείνο τον καιρό
με την παρέα στο Φάληρο το παλιό,
Στον Μπάτη όλοι μαζευόμαστε,
για μπάνιο τα πρωινά,
στην Αμφιτρίτη και στον Άδωνη
το βράδυ σινεμά.

Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα
Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα

Με κάτι άλλες παρέες είχαμε διαφορές,
και στον Απόλλωνα απ’ έξω πέφτανε καρπαζιές,
μα το βραδάκι όλοι στο Sweet Home
με τα κορίτσια αγκαλιά
κάποιο παρτάκι κανονίζαμε μετά το σινεμά.

Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα
Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα

Τώρα η παρέα του Φαλήρου ανήκει στο παρελθόν,
η Αμφιτρίτη και ο Άδωνης είναι μπετόν,
στον Μπάτη απ’ έξω γράφει:
προσοχή μολυσμένα νερά
και δεν υπάρχει τίποτα να μας θυμίζει πια....!!!!

Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα
Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα

7. ΣΕ ΘΕΛΩ 


8. ΦΕΥΓΑΤΟΙ












9. ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ






10. ΣΙΓΑ ΚΑΛΕ  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου